ال سیترولین چیست؟

به همان اندازه که کاهش وزن می تواند دشوار باشد، عضله سازی می تواند حتی دشوارتر باشد. به سادگی خوردن بیشتر نیست. در حالی که بسیاری از ورزشکاران از «بیش از حد حجیم شدن» می ترسند، واقعیت این است که ساختن توده عضلانی با کیفیت، لاغر و عملکردی بسیار دشوار است. اولین گام این است که خود را با رژیم‌های تغذیه مناسب، تمرین، خواب و فیزیولوژی سلامتی کامل تنظیم کنید. از آنجا، اگر متوجه شدید که به دنبال ساخت اندازه جدی در مکان های مناسب هستید، برای ساختن بهتر به مکمل های غذایی بیشتر از این پرایمر نگاه نکنید!

MaxxTOR
MaxxTOR یک محصول جدید واقعاً انقلابی و نوآورانه از Max Muscle Nutrition است که حاوی ماده اصلی ثبت اختراع شده است که ثابت شده است سنتز پروتئین عضلانی، اندازه عضلات، قدرت و قدرت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و همزمان برای کاهش چربی بدن تلاش می کند. چند سال پیش، تیم Max Muscle Nutrition یک محصول جدید انقلابی را برای قدرت، عملکرد و بازسازی فیزیک معرفی کرد که در دو دهه گذشته به بازار عرضه شد. این راه حل MaxxTOR™ بود و بازی به دلیل آن تغییر کرده است. مردان (و همچنین زنان) می توانند از MaxxTOR™ برای قدرت، عملکرد، عضله سازی بدون چربی، کاهش چربی و اهداف تناسب اندام خود استفاده کنند و می توانند تفاوت را تجربه کنند!

MaxxTOR توسط Mediator Phosphatidic Acid، یکی از قوی ترین فعال کننده های مولکولی سیگنالینگ mTOR هدایت می شود. دانشمندان تایید کرده‌اند که ماده اختراع شده Mediator Phosphatidic Acid قوی‌تر از کراتین یا بتا آلانین در فعال‌سازی mTOR است.

ویژگی های کلیدی MaxxTOR
• قدرت را افزایش می دهد
• عملکرد را افزایش می دهد
• به کاهش چربی کمک می کند
• باعث افزایش عضله می شود

MaxxTOR حتی سیستم تمرینی مخصوص به خود را دارد که به شما کمک می کند تا عضلات و نتایج افزایش قدرت را افزایش دهید! سیستم تمرینی MaxxTOR توسط Max Muscle Nutrition توسعه داده شد تا دقیقاً پروتکل مورد استفاده دکتر جاکوب ویلسون و تیم تحقیقاتی او را که مدیاتور فسفاتیدیک اسید و تمرینات مقاومتی و نتایج عملکرد را در دانشگاه تامپا مورد مطالعه قرار دادند، ایجاد کند. با استفاده از محصول MaxxTOR و پیروی از سیستم آموزشی MaxxTOR به مدت هشت هفته، باید انتظار داشته باشید که نتایج مشابهی را از مطالعه تحقیقاتی دکتر ویلسون مشاهده کنید تا سنتز پروتئین عضلانی، اندازه عضلات، قدرت و قدرت را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و در عین حال چربی بدن را کاهش دهید. .

با این حال، فقط به علم گوش ندهید. MaxxTOR هم پیاده روی می کند! دکتر گیلرمو اسکالانته، بدنساز و استاد علوم ورزشی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، چنین می گوید: «به عنوان یک استاد با بیش از 14 سال تجربه بدنسازی، صادقانه می توانم بگویم که این محصول یک مکمل شگفت انگیز برای هر برنامه مکمل برای به حداکثر رساندن است. نتایج شما.”

در واقع، اسکالانته MaxxTOR را برای خودش امتحان کرد و این اتفاقی بود که برای او افتاد: «هشت هفته پس از شروع MaxxTOR، وزن من از 195 پوند با 12 درصد چربی بدن به 184 پوند با 4.5 درصد چربی بدن کاهش یافته بود. این به صورت هیدرواستاتیک در کار من در آزمایشگاه عملکرد انسانی در دانشگاه ایالتی کال، سن برناردینو اندازه‌گیری شد. این معادل افزایش 5.1 پوندی عضله و کاهش 15.1 پوندی چربی بدن است.

2TX
2TX توسط Max Muscle Nutrition نشان دهنده زرادخانه نخبگان در تقویت تستوسترون و حمایت هورمونی مرتبط با سن است. فرمول ابتکاری و مبتنی بر علم 2TX به طور استراتژیک برای ارتقای مکانیسم های طبیعی تستوسترون در بدن مردان، آزادسازی تستوسترون از پروتئین های حمل و نقل متصل، بهینه سازی ظرفیت اتصال گیرنده های استروئیدی و مسدود کردن تولید ناخواسته استروژن طراحی شده است. مواد اصلی موجود در 2TX در آزمایش‌های بالینی انسانی نشان داده‌اند که تستوسترون آزاد (ناپیوند و در دسترس زیستی) را تا 98 درصد افزایش می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *